יום ראשון, 20 ביולי 2014

למה טיפול נקודתי בפטרת ציפורניים לא עוזר ואיך מכחידים אותה אחת ולתמיד?


אני בן 35, בריא ופעיל ספורטיבית אך סובל מפטרת ציפורניים עקשנית בציפורני כפות הרגליים. ניסיתי כל תכשיר אנטי פטרייתי אפשרי, גם תרופות קונבנציונליות וגם תכשירים ביתיים כמו אקונומיקה, חומץ, קינמון ציפורן וכו' – ואכן הפטריה "מורידה ראש" – אבל חוזרת. מה ניתן לעשות כדי להכחיד פטרת ציפורניים עקשנית ולוודא שלא תחזור

ד"ר קרלה אנגל מגן ממליצה לנסות שיטת טיפול טבעית: רפואת תדרים בגיבוי תזונה וצמחי מרפא

רפואת תדרים מסייעת לשורה ארוכה של מדווים ומחלות – גם בעיות כרוניות קשות כמו פגיעה במערכת העצבים אבל שיטת הביורזוננס יעילה גם מול בעיות בריאותיות פשוטות לכאורה, אבל מטרידות במידה רבה כמו למשל פטרת ציפורניים.

לברר מהו שורש הבעיה של פטרת ציפורניים?

יש אנשים שאצלם פטרת הציפורניים "נדבקת" ומתעקשת להישאר לא משנה כמה הם מטפלים בה, מורחים משחת אגיסטן, מטפטפים תרופות למיניהן, משייפים או שמים עליה חומץ תפוחים. פטרת הציפורניים עושה סימנים שהיא הולכת אבל אחרי זמן מה חוזרת. כאן המקום להתייחס לגישה הסימפטומטית, אשר מתעסקת אך ורק עם התסמינים. השאלה היא, מה גרם להופעת פטרת הציפורניים מלכתחילה?

למה באמת מתחוללת בגוף פטרת ציפורניים?

אם נתשאל את המטופל בצורה רצינית, נגלה שיש לו תסמיניםנוספים, שהוא כלל לא קושר אותם לפטרת. יתכן, שהוא סובל מגירודים באף, אוזניים, עיניים, גרון או במקומות נוספים. הוא עלול לסבול מכאבי ראש, עצבנות, שיעול וליחה מוגברת, אלרגיות ורגישויות למזונות מסוימים וגם מהשמנת יתר, שלא בשליטה למרות כמות המזון המצומצמת שהוא צורך.

http://footmist.com/Nail-fungus 

קונספירצית הקנדידה

ברוב המקרים כשמשתאלים את המטופל על הבעיות הנ"ל והאם הוא חווה אותן - אנו שומעים את השאלה: "מה הקשר?", "מה ענין שמיטה להר סיני". ובכן, יש קשר. קשר שהייתי מגדירה כקשירת קשר במובן קונספירציה. "קונספירציית הקנדידה". כאשר אנו מטופלים באנטיביוטיקה, גלולות נגד הריון ועוד, מתרחש רצח-עם על כל אוכלוסיית החיידקים הטובים הפרוביוטיים במעיים והם נכחדים. היות שאין וואקום בטבע, פטריית הקנדידה תופשת את כל הטריטוריה במעיים ומתחילה לשגשג.
הקנדידה ממלאה את מעיים, גוזלת מאתנו את הרכיבים התזונתיים שלנו לכן אנו רעבים כל הזמן. היא ממשיכה להתפתח ועל מנת לפלס לעצמה מקום להתפשט, היא מנקבת את המעי (הופכת אותו למעי דולף) ומתפשטת אל תוך חלל הבטן. דבר זה גורם לאלרגיות קשות. הנבגים זורמים עם הדם אל כל האברים שלנו ומשבשים את פעולתם לדוגמא פעולת הכבד ופעולת בלוטת התריס הנכנסת לתת-פעילות וכך נגרמת השמנה שלא בשליטה. בתהליך זה, הפטרת מגיעה גם לציפורניים. לפעמים הקנדידה מגיעה לאוזניים, עיניים, אף או גרון וכך מוסברים הגירודים החזקים. לעתים הקנדידה עוברת אצל נשים מהמעיים לווגינה וגורמת להפרשות טורדניות מאד.

על פי רפואת תדרים טיפול נקודתי בקנדידה לא עוזר ודורש תדר שיכחיד אותה

ברור איפוא, שטיפול נקודתי בבעיה המפושטת הזו לא יפתור את הבעיה. תדרים מתאימים בגיבוי של דיאטה ללא סוכר, שמרים וכימיקליים ונטילת כמוסות של חומצה קפרילית המופקת מקוקוס, טיפות קנדידן ומנות גדולות של חיידקים הפרוביוטיים, שום, לענה וסטיביה, יקטלו את פטריות הקנדידה בכל הגוף וכל התופעות תעלמנה כליל. הטיפול בתדרים, לא רק יחולל תהליך של ריפוי בטוח ושורשי, אלא, בשימוש עקבי, הוא גם ימנע את חזרת המחלה בעתיד.

מקור: http://www.proaging.co.il/node/926

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה